Tuesday, July 14, 2009

Track

Oleks aeg hilisemaid uudiseid kirjutada ja eestlasi oma tegemistes ka natuke kursis hoida, vist.
eelmisest postitusest on läinud mööda ainult 10 päeva !!! ma pakuks et üks kuu :D

Okei, niisiis kui jälle peale karantiini kooli läksin, tundus et kõik on kuidagi... palav. me vahetasime talvevormi suve oma vastu,, ehk siis nüüd on valge särk ja seelik. no ja sokid ja kingad ja seelikukumm ja maika jne aga põhimõte on selles et kui vähe riideid seljas ei oleks või kui õhukeselt riidesse paneks, ikka on palav. öösel on palav, hommikul on palav, päeval on palav. vihmaga on palav. kui päike paistab ja pilvi ei ole, siis suren mitu korda päeva jooksul.
ja kas see loeb, et praegu on vihmaperiood? (kuigi keegi ütles et see saab jah varsti läbi,, sel aastal tuli eriti vähe vihma minu kandis),, päike särab ilusasti nagu munakollane nuudlikausis.

õnneks on hea uudis see et kooli lõpuni on veel 3 päeva!!! jess.
halb uudis on see et kool saab läbi aga klubi kestab aasta läbi, ehk siis vaheajal ka (iga päev). hommikust lõunani. vahest lõunast õhtuni. mitte et ma ei tahaks klubisse minna, või... midagi :D
lohutuseks mulle endale et klubi on meil alati ÕUES, platsi peal, mida ei varja ükski puu, ja kaitseks ainult päikesekreem SPF50 ja Pocari Sweat (jook sportlastele!). sellel ajal tunduvad need 3 kuni 6 tundi trenni eriti pikad! jah me tegime ükspäev sportsmura (spordiküla? mingi spordiväljakute kompleks siin Agui kooli lähedal) väljakul pea 6 tundi trenni. täiesti lõpp :D

ja see et kui ma hommikul kõnnin 15 mintsi Narawa jaama, siis sõidame rongiga 10 mintsi, (rongis on konditsioneer ehk siis see on KÜLM), ja siis 20-25 mintsi kooli, klassi jõudes on särk läbimärg! jaapanlastel tilgub nägu alati higist,, mul mitte, mul pigem alaselg higistab hullult, nagu keegi oleks selja peal kelgutanud.
siis veedavad kõik järgmised 2 tundi endale lehviku või mingi paberiga tuult tehes.

ma tulin kunstiklubist ära :)
tegelikult ma lihtsalt mingil ajal lõpetasin seal käimise, sest leidsin et ei see pole ikka õige asi.
okaasan tuletab mulle aeg-ajalt meelde ja temagi pole ainuke kes on öelnud et see 10 kuud on ikka väga lühike aeg (ja tõsi see on sest kuu aja pärast saab pool läbi juba). niiet ma otsustasin seda aega kasulikumalt kasutada.
selles mõttes et.. eestis tegelesin ka ju kogu aeg kunstiga, väheke pausi ei tee paha.
pealegi... nae ütles mulle ja ma hakkasin ise ka taipama et kunstiklubi on siin tegelikult väga nõrk ja arenemivõimalus väike, teed mida tahad ja lähed koju millal tahad, (ausalt öeldes distsipliinist ja korrast puudu), erilisi sõpru ma ka selles klubis ei suutnud teha, paar korda juhtus mõningasi intsidente mis praegu erilist tähtsust ei omanda, aga.. praegu on mul selle muutuse üle ikka väga hea meel.
nüüd käin iga päev trackis ja see meeldib mulle täiega!!
ma võtsin kaalust alla ja kasvatasin 2 kuuga omale lihased mis eestis tuleks heal juhul 6 kuuga,, distsipliin on ja reeglid, mida järgida. ma saan end selles klubis korralikult välja elada. mina oma keerulise iseloomuga ja sisemiste võitlustega poleks aasta eest arvanud et reeglid on tingimata vajalikud. aga,, peale klubiga liitumist sain aru et selleks et mingi tulemus saada, tuleb järgida teatud põhimõtteid ja korraldusi. distsipliin on vajalik.

tunnid läbi, vahetan riided, võtan koti ja lähen välja. kell on 15:40
kõik sagivad ringi ja teevad ettevalmistusi klubi alguseks,, soojendus, venitused, kõhulihased.
manager'id (Riho (tüdruku nimi jaapanis) ja Kai (ka tüdruk) toovad väikesed plastikust pingid, pocari sweat joogid, kellad, madratsid, tahvli (tänane menüü), jne.
kell 4 on koosolek, kestab umbes 10 minutit. kõik istuvad, õpetajad (Kaga-sensei, Tanaka-sensei) seisavad. keegi õpilastest juhatab koosoleku sisse (iga kord erinev inimene), räägib tänasest menüüst, jne.
vahepeal hõikame HAI vahele. ("jah")
siis tõuseme kõik püsti, koosoleku juhataja karjub "Onegaishimasu" . me kordame seda. siis pöörame kehad väljaku poole ja uuesti.. Onegaishimasu. (põhimõtteliselt tähendab see seda, et tänan väljaku kasutamise eest)
peale seda tuleb Block-meeting. (pikamaajooksjad, sprinterid, ja siis... mingid hetkel tõlkimatud variandid,, nagu,, tõstmine?? jne) ehk siis korratakse mis täna toimub, alustatakse taisou (exercise). nüüd tegutsevad kõik Blockid eraldi. siis tuleb pair stretch (peastore), paarisvenitused.
siis alustame soojendusega. pikamaajooksjad teevad 2 km soojendusjooksu. (aga iga kord on muidugi erinev menüü) peale seda teeme veel harjutusi, näiteks nagu pardijooks ja ämblikukõnd jne. siis jaotatakse liikmed gruppidesse, A, B ja C. selle järgi kui kiiresti tahetakse 400 meetrir joosta :D ma olen tavaliselt C-s ehk siis kõige aeglasem, aga see ei ole tegelikult üldse aeglane. jookseme 3 km, 8 minutit puhkust, jälle 3km, 12 minutit puhkust ja veel 2 km. mõnikord on olnud 4-2-4 km, ja siis 2-3-2. erinevaid variante on. peale jooksu puhkame natuke, venitame. ahjaa.. kell on vist umbes.. 17:45 juba.
kell 6 teeme tavaliselt terve klubiga midagi koos :D näiteks kintoree (lihaste treening), või teatejooks, ükskord mängisime pitti ka. :D terve kooli ala peal :D
peale seda teeme lõputaisou(exercise), siis kõik kasutades tombot(meenutab suurt reha ilma piidadeta), teeme väljaku uuesti ilusaks, paneme asjad ära, vahetame riided ära, ja tuleb lõpumeeting. tavaliselt kella 6.45 paiku.
koosoleku juhataja räägib mis täna tegime ja mis ilm täna oli ja kuidas läks, siis räägivad managerid et kuidas tänane treening läks ja mis homme ees ootab. viimasena räägivad mõlemad õpetajad eraldi tulevasest võistlusest või millesti muust. Kaga sensei on alati viimane kes jutlust pead :D mõnikord saab ta vihaseks ja kurjustab, et e antud endast kõik, sis tuletab meelde et meil on rivaalid ja kõik on kõigi rivaalid. kui ei ole rivaale, siis ei ole edasiminekut. kui ei ole pahandamist, karjumist või kurjustamist, siis ei saa täiskasvanuks, kui ei anna endast kõike, siis ei ole tulemust. peale seda karjub koosolekujuhataja arigatou gozaimashita, me teeme sama ja kummardame, siis pöörame end jälle väljaku poole ja täname kõva häälega et saime väljakut kasutada. siis onghi klubi läbi. kell on umbes 7, mõnikord pool 8. kell 8 kuni pool 9 jõuan koju, söön, vanni ja tuttu :D vahest kirjutan blogi :D

aga kas ma juba kirjutasin et ma sain Kaga-senseiga hullult sõpradeks ja nii :D
nädal aega pole trackis üldse jooksnud kui ainult paar ringi vist, sest sain jalavigastuse, õieti kont läks veits paigast ära niiet ma ei saa väga joosta ega... aga muretsemiseks pole põhjust sest minu eest hoolitseb üks maakonna parimaid kehalise õpse ( tegelt kaga-sensei pole ju kehalise õpetaja, aga ta teab asjadest väga palju).
kusjuures, Agui track'i klubi on Chita poolsaarel (ida-virumaa suurune ala). nr 2 kohal. esimene on Handa koukou 98 punktiga, siis agui 96 punktiga ja järgmine, Obu koukou kusagul 48 punktiga. peale seda kui kaga-sensei agui kooli õpetajaks tuli, muutus tracki klubi väga tugevaks, nii tugevaks kui see varem polnudki.
eile ütles üks klubiliige mulle, et kui ma trackis käin, (mida nüüd iga päev teen, peale kunstiklubist äratulemist), siis kaga sensei on ka kohe rõõmsam ja ei saa nii vihaseks kui päevadel mil mind pole klubis. ta ütles et ma peaksin iga päev käima, siis kaga sensei on rõõmus.
täna olin jälle waiting-blockis :D (inside joke) ehk siis lihtsalt passin. kuna joosta ei saa, ega jalgadele trenni.
esimest korda lubas õps mind waiting-blocki :D täiesti lõpp. tegelikult on passimisest as kaugel. egin kintoree'd (lihaste trenni). ja tõstin kangi ka :D 15 kilo aga.. alguseks normaalne vist :D
ja teine kord mängisime kahekesti jalkat. homme kusjuures olen lifting-blockis :D ehk siis palli liftingus :D
täna mängisime lendava taldrikuga ka ju kusjuures. õpetajaga kahekesti muidugi :D


täna peale lõunat läksin ühe klassi poisiga õpside tuppa et klassijuhatajale vastata ühte inka tunni asja, tagasiteel klassi nägin Wakana-senpaid ja siis rääkisime juttu, armuteemadel :D talle meeldib üks mu paralleelika poiss nii väga, Ryo sõber. Jalkaklubis. ma pidin ryolt küsima kas tollel poisil on tüdruk jne jne jne . hahah. ja siis kui tagasi oma korrusele läksin, (tunnikell helises juba, ups), tulid Ryu(paralleelikas, pesapalli klubis. Itsuki best friend) ja seesama wakana suur armastus mulle vastu ja Tomoki (tüübi nimi) aevastas just siis kui ma möödusin niiet ma tundsin tatiplärtsakaid oma jalgadel ja kus siis tüüp vabandas alles :D ma küsisin ega ta mulle juhuslikult seagrippi edasi ei andnud, ja siis Ryu läks seal naerukrampidesse, terve koridor kajas naerust. klubi ajal oli Ryo ka sellest intsidendist kuulnud ja nüüd käskis mul tomoki kohta öelda "seagripp" :D ehk siis on jälle uus minu leiutatud hüüdnimi: tomoki = seagripp

No comments:

Post a Comment