Monday, July 27, 2009

laupäev, pühapäev, esmaspäev

rääkisin just eesti perega juttu ja näedsa emme, kirjutangi blogi praegu :D
yay.


Täna hommikul panin äratuse 7.43 aga tõusin ikka kell 8 üles. :D läksin alla, viisin prügi välja ja. ah ma polegi uuendanud seda et nüüd lõpuks, kui 4 kuud möödas, jagasime peres kodutööd ära. ehk siis maia üksi peab iga päev vanni pesema. ja viin prügi ka välja. ja kord nädalas pesen teise korruse kraanikaussi. ja no oma tuba ka muidugi..khm.. hoian korras. alati. jah.
tavaliselt on maja suhteliselt sassis terve nädala, ja siis pühapäeval kraamitakse ja koristatakse ja pestakse jne jne. okaasanil on tegelikult mingi neeruprobleem, ehk siis kodutööd on põhimõtteliselt laste ja otoosani peal. toidu teeb okaasan muidugi, ja obento(box lunch). ta vahetas haiguse pärast tööd, läks ühte erakliinikusse, sest seal on töötunnid lühemad. ta tuleb koju juba kell 2. :)

Täna hommikul siis läksin viisin prügi välja eks, sõin hommikust ja veits vedelesin voodis veel ja :D youtube'st vaatasin neid hula dance videosid ja harjutasin meie kooli festivali jaoks. meie klass teeb tantsushowd :D osad tantsivad hula't (nagu mina), teised tüdrukud flamencot ja poisid tantsivad mingit.. ei tea mis tantsu aga mitte anime oma sest me keelasime ära selle. kimoiiiiii.(kimoi= kimochi warui = otstõlkes "tunne halb").
mis sest et praegu on suvevaheaeg, kooli tuleb ikka minna :) täna sadas jälle. kuulsin et see suvi on kuidagi vihmane ja külm (tänks).
Praegu on 1,2,4,6 paralleelidel Hoshuu ehk siis suvevaheaja tunnid. lõunani kestavad. mina ei pea minema, ja mingi süsteem on et päris kõik ei pea ka minema. Akane ka ei käi nendes, niiet me tuleme koos kooli iga päev :) Käisime convinist läbi, ostsin seda proteeini jellyt,, teepeal lollitasime ja rääkisime juttu, teemadel kes on ame-onna ja kes ei ole ja kuidas talle ikka meeldivad ojisanid (mehed üle 30) ja et kuidas tantsus läheb ja. 16 augustil lähme mingi mere ääre dance showle. kuhu tuleb see kuulus afro õps ka :D akane tantsustuudio õpetaja. ma olen teda ühe korra näinud, hästi kuulus mees on jaapanis,, ta sõber on näiteks EXILE bändi liige. (vist kõige populaarsem). selline tunne et.. ma vist.. seda mainisin juba.. kusagil..

Nii, mingi 10.45 jõudsime kooli, läksime riietusruumi kus hakkas hula dance practice :D osadel olid täna võistlused, niiet nad ei saanud tulla. ja paljud otsustasid koju minna. niiet... me ka... otsustasime koju minna. täiesti mõttetu koolitulek :D kuna klubi ka ei olnud täna sest vihma sadas ja :D täna läksid esimese klassi omad (kümnendikud) open campusele (ülikoolide avatud uste päevale). kolmanda aasta omad õpivad terve suve läbi ja klubis ka ei käi, niiet õps otsustas et klubi täna ei ole. jess.
Ahjaa, Kaga sensei :D ma pean temast ikka iga kord juttu tegema :D minu lemmik õps!!
Nae nägi teda ükspäev koridori peal ja pidi kohe talle ütlema et Maia wa kaga sensei no koto ga daisuki desu. tõlkes: maiale meeldib kaga sensei. Ja siis õps ütles rahulolevalt.. Me too. hahah. inglise keeles.
ma kirjutasin eelmises blogis et kui palju on meil igasuguseid loenguid ja kõnesid sporditeemadel (klubis). ja et kaga sensei räägib hästi huvitavat juttu ka. aga kuna ta teab et ma ei saa kõike alati aru siis ta lisab oma kõnedesse inglise keelseid sõnu mis paneb teised mõtlema: ah? mis? mis keeles see on? :D
näiteks: blablablaa.... "concentration" bla bla balbalba... "enemy" blablaba.. "supply". :D minuarust on see julm naljakas sest siis kui ta ütleb midagi inglise keeles, vaatab mulle otsa, lootes et ma saan aru :D ja teeb seda kulli ilmet.

õps ostis omale musta ferrari. hahhaha. aga ta ei luba mul seda näha... veel. ja ta andis mulle 900 eegust spordiõli proovida. siin ei ütleks et õpsidel raha pole. aga no ta on vana ka XD

ja siis tulime tagasi kui hula dance lõppes (mida tegelikult ei olnudki). siuke jäätise isu tuli peale niiet läksime Apitasse, baskin&robbinsisse ja sõime jätsi. siis ostsin omale uue peegli, sest vana lõhkusin ära. ükskord enne väljaminekut panin kalligraafiakomplekti kraanikausi äärele ja peegli veel sinna peale (tark tegu eks) ja see kaotas tasakaalu ja lendas maha, niii et peegel jäi kõige alla (minu hello kitty peegel!!!! koos purikuradega!!!!). täna ostsin ühe roosate sigadega uue peegli. ja panin uued purikurad ka peale. fumika muidugi kõige suuremalt. :)

ja uued Stitchi käärid ostsin ka. sest need eelmised punased käärid mis mul mingi kolmandast klassist olid, lõhkusin ära :( eesti perele juba näitasin neid käärisid ja kõik olid vaimustuses (onju). ma räägin et need on kõigest käärid ju! :D ahaha nali. need on STITCHI käärid. mitte mingid.. tavalised...

ah ja siis tulingi koju kella 3 ajal. okaasan jõudis põhimõtteliselt samal ajal. ken ja mihoko olid kodus. (ikkagi suvevaheaeg mõndadel xD ).
okaasan sai kelleltki mingeid sokolaadiküpsiseid ja värke. aga kõik olid erinevad. niiet tegime kivi-paber-käärid ja mina võitsin esimest korda! hahah. meil peres on nii, et kui saadakse midagi, aga need on erineva väärtusega (nt ükskord saime tädilt disneylandi kaustikuid), siis kes kivi-paber-käärid võidab, saab esimesena valida, teine saab teisena jne... no ja ma tavaliselt viimaste seas XD täna võtsin kõik ära!!! haha.


eile hommikul panin äratuse kella 5.30ks, läksin alla ja küsisin otoosanilt kas täna softi mängitakse. (nagu pesapall eks). jaa, täna mängitakse, tuled? ma ütlesin et ah ma vist ikka ei viitsi, lähen magan edasi XD.
ja pärast tuli välja et täna mängisid 2 mängu ja mõlemad võitsid.
ma peaaegu iga pühapäev käin softi vaatamas. vahel mängin ka, aga kuna ma ei ole eriti hea siis...ma olen seal ilu pärast. hahaa. ja pärast mängu, pool 9 hommikul, lähme tavaliselt panyasan'i (saiakesepoodi) ja ostame hommikusöögiks midagi. eile ma keeltundidesse ei läinud, sest käisin tugiisiku (Okamoto sensei) ja Naega itaalia restos lõunat söömas. kuulsin esimest korda nae seiklusi ameerikas. me rääkisime pikalt, mingi 3 tundi vist. pärast oli selline väsimus et jube. aga... lubasin sõbrale et lähme nagoyasse. niiet autos magasin veits. siukest vihma tuli, et teed ka ei näinud,,, nagu,, torm.. haha nii jube. igast.. välku lõi ja müristas. peale seda mul küll und ei olnud :D siis sõime koos õhtust ja tegime purikurat ja põhimõtteliselt sõitsime tagasi koju. augustis lähme koos siinse piirkonna suurimasse kaubanduskeskusesse shoppama. :) jess. ootan :)

homme on klubi, aga vihma sajab arvatavasti, niiet kintoree(lihastreening).
ülehomme ma ei lähegi kooli! sest hula tantsu ei ole ja, maitea,, äkki lähen Ryuuga lõpuks ometi välja. sest ta enam ei käi klubis (paha laps), ja Hoshuu lõpeb ju lõunaks ära. või siis, selle new yorklasega.
okaasani töökaaslase majas elab praegu vahetusõpilane ameerikast, "J". käisime tema ja ta hostvennaga ükskord väljas. game centeris ja purikura,, nagu alati. ta meilis mulle et peale esmaspäeva tal vaba aega on niiet teeks midagi. ta läheb varsti tagasi usasse, nagu kõik suveprogrammi omad. Brian läheb homme juba ära :(

Augusti alguses tuleb veel üks Morita pidu, ehk siis jälle.. kõne!!! no miks :D haha
aga kuna ma sain stippi, siis ikka peab nägu näitama seal. selle nädala jooksul valmistan mingi kõne, mis kõik näost valgeks lööb :) ha. selles mõttes et.. kõik on väga lahe siin jaapanis :)

esimesel ja teisel augustil lähen Koudai ja otoosaniga boy scout'i laagrisse, matkama. kusagile.. aichi maakonna teises otsas.. autoga mingi 4 tundi.. oh lahe :D ja seal campime siis 2 päeva. järgmine päev on see morita pidu. isogashii ne (tegemist palju)

oh ma unustasin ära täiesti :D ma käisin esimest korda jaapani karaoket laulmas ju :D haha :D lahe ;D või noh..
Nine'ga (meie grupp koolis,, ehk siis klassis parimad sõbrad, 9 inimest kokku). Tokai linnas Japareni karaokes käisime. lahe oli, tegin videot ja pilti ja eestis näitan.
pärast läksime rameni restosse ja sõime õhtust.:)

No comments:

Post a Comment