Monday, September 21, 2009

September

September.
Kool algas suure hurraaga pihta sest meile tuli veel üks vahetusõpilane! Kes nüüd on liitunud sama klubiga kui mina mis tähendab et me tuleme pea iga päev koos koju. õnneks on ta poiss. ja 15. ja šveitslane. ja mõistab nalja.
teeme tutvust: Jan. Jaapanisse tuleku põhjus: meeldib toit ja mängud. Jaapani keel: mitte väga.
ehk siis olen mina nagu link tema ja teiste japside vahel.
Huvitav inimene on ja päris nunnu ka.
Eelmine nädal esmaspäevast reedeni tegin kumonit niiii palju et pea hakkas valutama. See-eest on veel umbes 1 kuu kuni level 'medium' saab lõpetatud :) otsustasin et võtan kanji testi 3nda leveli. sest 1000 kanjit on ikkagi liiga palju ja enamus vahetusõpilastest sooritab 3nda leveli oma, pealgi on veel eesti õpingud ja elu tahab ka elamist.
Mõned sõbrad ja pere ja YFU inimesed teavad et mul varastati kott ära pargis. ise süüdi muidugi.
Aga sees oli rahakott ja kaamera ja veel mõned asjad. Kahju on eesti kaartidest ja purikuradest mis rahakotis olid. Detailidesse ei lasku sest see kisuks vaid need emotsioonid üles jälle. Politseis käisin kohe.
Eestlased ka ärge muretsege kui muretsete. :)
see kuu on justkui üks suur õnnetus üks teise järel. ma loodan et enam midagi hullemaks ei lähe. haha.
Murphy ütles et alati läheb hullemaks.
Aga -
meil oli koolifestival ehk siis bunkasai. Tegin pilte ja panin orksi enne kui blogi kirjutasin.
Algas sellega et esimese päeval läksime terve kooliga hommikul Kariyado Hall'i, ehk siis sellisesse kontserdimajja.
Seal kuulasime raku-go'd. (google) naljakas oli :D kõigest aru ei saanud aga naljakas oli :D mõned õpilased läksid ka lavale kui jutustaja kutsus, ja siis nad pidid igasugu asju järgi tegema ja kõik naersid laginal, ka õpetajad ja direktor jne :D sellesmõttes et isegi õpetajad naeravad... polnud varem eriti näinud...
Järgmine päev oli meie tantsuesinemised (4 korda). poisid tansisid Jacksoni tantsu, osad tüdrukud flamencot, meie hula tantsu ja siis lõpuks kõik eesti rahvatantsu mis ma õpetasin :D kas pole lahe :D
tantsisime seda selle aasta *tantsupeole* tantsu. youtube'st vaatasin, õppisin ära, veits muutsime ja tantsime terve klassiga. peale esimemist saalis liikusime välja, kus 3nda aasta omad müüsid toitu: yakisobat, chuurousu, poteto, küpsiseid ja veel igausu :D tegime sada pilti ja minuga tehti sada pilti ja pärast toimus aulas Live ehk siis bändid esinesid ja kõik kargasid üles-alla...... WOW.
tegin videosid ja pilte, ainult mõned panin orksi.
Peale seda oli taiikusai ehk siis spordipäev. nii palav oli ja ma ei saand palju magada ka öösel sest närv oli sees ja soeng oli vaja teha jne jne :D ja hommikul süda ka peksles :D no see on see et ei taha tervet tiimi alt vedada, pidin ju teatejooksu jooksma :S
Veel hommikul harjutasime terve klassiga hüppenööriga hüppamist. pool klassi, 18 inimest pluss 2 inimest kes nööriga ringe teevad. siis kogu grupina hüpatakse ja see on ausalt öeldes väga raske ja väsitav :D alguses ei saanud hakkama aga pärast kui oli nn hindamine sis tegime vägevaid rekordeid :D 36 korda ja 32 korda :D wow.
kuigi üks klass tegi ka 50 korda..haha :D pro.
Kui teatejooksuks aeg oli, siis mul oli küll närv sees, tegin igasugu harjutusi ja venitusi et kiiresti joosta. Mina olin esimene ehk siis stardis ja 5ndal rajal. Kaga sensei lasi püssi, kõik sõbrad ja teised keda ei tea karjusid ganbare maia (anna endast parim). süda peksis sees aga ma teadsin et see annab hoogu juurde :D pidin aint 100 meetrit jooksma, aga kurvis niiet kartsin et kukun või midagi.. tegelt läks hästi sest olin teine/kolmas 6 inimese hulgast, siis viimane oli Mai ja jooksis ühest tüdrukust ette niiet me saime teise koha, mis tähendas et pidime veel ühe korra jooksma :S:S:S:S. haha. võitu poleks oodanud.
Teine teatejooks oli segagrupis. mina jälle stardis ja viiendal rajal. seekord kui stardipauk käis siis olin nii valmis et jooksin end kolmandaks, keisuke jooksis ühest ette niiet kui ryo lõpetas siis olime jälle teisel kohal. mis tähendas... pidime veel ühekorra jooksma.. nn pääsesime alagrupist edasi.. ma mõtlesin et suren :D sest paha oli oll, päike paistis lagipähe ja noh... siis õpetaja küsis et kas kõik korras jne jne, jõin teed ja värki aga enesetunne oli ikka nigel.
siis peale lõunat vajusin unne 10ks minutiks. Peale lõunapausi jälle päikese kätte välja, et joosta veel 2 jooksu. sain teate et viimane jooks jäetakse ära kuna aega pole :D ma mingi... JESSSSSS :D ainult tüdrukute jooks siis veel järgi... sellega sain hakkama enamvähem.. :D stardis oli 3 track&fieldi klubi liiget, niiet FEIL :D sest ma ju teadsin et ma ei ole sprinteritest kiirem. Start jälle viiendalt rajalt, kaga sensei andis stardipaugu, jooksin niiet hing väljas ja olin kolmas/neljas. mis oli väga hea tulemus sest arvasin et jään viimaseks.. haha:D me saime kokkuvõttes neljanda koha, mis tubli saavutus ju :D 18ne klassi hulgast on 4 koht hea :D
Peale seda oli lõputseremoonia. Mina ei kuulanud eriti mis seal ees räägiti, aga siis karjuti Maia Maia. ma mõtlesin et mis värk on :D sest ma ei kuulanud! krt :D
no ja läksin siis kõige ette, dire andis mulle diplomi tantsu eest :D no terve klassile muidugi aga ma pidin sele vastu võtma :D OUJEEEEE :D no ja siis pandi see diplom raami ja riputati klassi tahvli kohale :)

No comments:

Post a Comment