Sunday, June 14, 2009

Pühapäev ei ole puhkepäev.

kella 5.20-ks panin äratuse, aga lülitasin äratuskella ikka välja ja magasin edasi.
Okaasan tuli kell 6 ukse taha ja ajas mu ülesse. pesin hambad, läksin alla ja küsisin mis ma selga pean panema. ta ütles et pane dressid. vahetasin riided ja läksime kell 6:15 Kariyadou algkooli väljakule.
Otoosan ja Koudai olid juba seal. Igal pühapäeva hommikul on Kariyadou algkooli väljakul softballi treeningud/mängud. neli meeskonda, mehed vanuses 50+ mängivad softballi :D
väga huvitav oli,, rääkisime ojiisanidega juttu :D (vanaisadega). mulle anti banaan.
Peale mängu, kell 7, sain ka mängida, battingut ma ei oska eriti (loe: mitte üldse). niiet otsustasime koos et täna õhtul lähme batting centerisse :D

kell 8 läbi natuke sõitsime autoga turult läbi, okaasan ostis dango't. (mingi riisiplöks pulga otsas, nagu vahukomm aga maitse ei ole magus) NJÄMM.
kui koju jõudsime, ma olin niiii väsinud ja ikka veel unine et mõtlesin et lähen kohe magama :D
aga siis vahetasin riided ja läksin alla, sõin hommikust. võileiba ja dangot.
kell sai juba 9, tegin end korda ja läksin Kariyado Hall'i jaapani keele tundi. jalutasin sinna 15 mintsi
Kariyado hall'is toimuvad igal pähapäeval välismaalastele mõeldud jaapani keele tunnid.
Minu grupis on 5 hiinlast, 2 brasiillast ja 1 eurooplane (arva kes). ja ainuke valgenahaline(leiutasin uue sõna) mingi 90 välismaalase hulgas kes seal käivad.
Raske oli, alat on raske, sest jaapani keel on ju raske, aga sain hakkama ja jälle palju palju targemaks.
Peale seda kell 12, tuli koju, sõin lõunat (ramen), läksin üles tuppa et kirjutada Okamoto senseile see kirjand mis ta palus kirjutada (Kumoni õpetaja, minu tugiisik).
teema: miks ma tahtsin saada vahetusõpilaseks.

Kell 1.30 tuli selline uni peale, et andsin alla ja viskasin voodisse pikali, ma võin ausalt öelda et ma magasin 2 minutit ja ärkasin üles et Okamoto sensei koju minna. jalutasin 10 mintsi.
okamoto sensei kodus, andsin talle tehtud kumoni, vastu sain kontrollitud komon lehed, parandasime koos vigu ja naersime (sest ma olen loll). :D
rääkisime elut olust (nagu alati). mul probleeme pole (nagu alati), kõik on korras (nagu alati). ja siis kell 3 läksin koju tagasi (jalutuskäik 10 mintsi).
koju jõudes hõikas otoosan et HOIIII, tohko helistas. kell 3.30 Narawa jaama juures saate kokku.
kell oli 3.15, niiet võtsin 2 sammu korraga ja heitsin kumoni voodi peale ja viskasin törtsu päikesekreemi näkku (täna oli 30 kraadi ja ei ühtegi pilve!!! ja kas sa selle kohta ütled et vihmaperiood hakkas!?!?!)
kell 3.32 jõudsin Narawa jaama, aga Tohkot polnud (ja sa ütled et jaapanlased on alati õigel ajal kohal). kell 3.35 jõudis tohko oma sõbraga, aga kes läks kohe ära.
ilgelt palav oli ja siis me muidugi otsustasime jäätist süüa! 31 on selline hästi kuulus ja kõikide poolt armastatud jätsibaar. praegu on selline soodukas et saad 3 palli kahe hinna eest :D njämm.

jätsid söödud, mõtlesime et lähme Apitasse: kaubamajja. Maia teatud tuntud purikura-amastaja, seadis sammud purikura putkade poole. OI, tegelikult....enne seda me veel jäime rongist maha ja pidime pool tundi rongi ootama. laupäeval ja pühapäeval need ei sõida nii tihti kui nädalapäevadel. lollitasime jaamas ja rääkisime kõikidest tema sõpradest ja kes keda teab jne, tal on hästi hästi häääästi palju sõpru. see tähendab seda et ükskik kuhu ta ei läheks, ta näeb oma sõpru.
Apitas tegime purikurad ja jõime koolat, veits tõmblesime ringi (sõna otseses mõttes) ja läksime tagasi koju sest ma pidin 6.30 kodus olema. rong läks kell 6:13, kell 6:20 olin Narawa jaamas ja arva ära kas ma jõudsin kella 6.30ks koju? ei :D 6.35 olin maja ees, okaasan tuli välja ja ütles et batting center on edasi lükatud, lähme hoopis vanaisaga sushirestosse.

terve pere, otoosani autoga sõitsime vanaema-vanaisa maja juurde (Kamezakis), võtsime nad peale ja sõitsime sushikasse. Saki pere oli seal, aga saki oli juuksuris niiet ta ei saanud tulla. Passisime väljas ja ootasime oma järjekorda, mingi 20 minutit umbes. siis saime sisse minna ja lauda istuda. pühapäeval ja laupäeval on seal alati hästi palju rahvast,,,
sõime sushisid, see on see resto kus taldrikud sushidega jooksevad lindil ja siis sa võid sealt võtta ja igal laual on ka oma ekraan, kust saab valida mis tahad süüa ja siis see tuleb sinu juude niimoodi lindi peal. väga lahe värk. sõin kurgisushit, ebifuraid (shrimp), lihasushit, magurasushit, magustoitu. pärast tuli resto töötaja ja luges ära mitu tadrikutäit söödi. meie lauas olid mihoko, ken, mina, ryo ja otoosan ja ma sõime kokku 56 taldikut. (no mitte taldrikut aga taldrikutäit eks)

peale seda tulime koju, kell oli 9 läbi kui uksest sisse astusin. praegu on 10.24 ja ma pole veel jõudnud vannis käia. homseks on vaja teha kirjand eesti koolist, ghhhhhhh.

No comments:

Post a Comment