Saturday, January 3, 2009

2 months 2 weeks

Ma ikka otsustasin et hakkan blogi pidama ;D

2 kuud ja 2 päeva jäänud..

Enne seda on vaja õudselt palju asju veel teha.. näiteks viisa,



Appiii ;D mõtle,. lähengi päriselt ära.
Ei, ma ei karda :D

Okei.. tegelt.. nüüd küll kardan juba :D
eriti seda et mu kohver kaob lennujaamas ära,
ja kingid perele, mis on suures kohvris, kaovad ära ja ma ei saa neid üle anda ja siis see oleks küll jube piinlik etc :S ohh ja lennusõit on ka jube sest see on nii pikk. kui ma ei suuda aktuselgi paigal püsida siis 18 tundi lendu, OHISSAND. Igastahes Elisabeth kardab et me eksime kusagil amsterdamis või pariisis ära ja tokyosse ei jõuagi :D olgu siis, tema muretseb selle üle, ma muretsen siis selle üle et ma piletit ära ei kaotaks või et midagi lennujaamas ei juhtuks
ja et terroristid lennukit ei kaaperdaks või et lennuk Siberis crashi ei paneks :D

Tegelt,,, ma olen jube õnnelik, sest ma lähen Jaapanisse! YAY :D

1 comment:

  1. Tsau Maia, see, et ära karda:p Nägid mina ju kohanesin hästi ja Sina kohaned kindlasti veel paremini:) Lennukis loed ja kuulad muusikat ja magad ja sööd:D 18 tundi läheb ruttu, ärevus on ka ju kindlasti meeletu:D
    Kóike head igatähes:*

    ReplyDelete